Łaska buduje na naturze czyli o tym że Pan Bóg działa jak chce

Ten tekst ma już trochę lat. Taki kawałek mnie.

Informacje o Ks. Marek

Jestem w drodze do wolności. Zapraszam chętnych do towarzyszenie w tej podróży,a przy okazji także do dzielenia się doświadczeniami trudu dążenia do wolności.
Ten wpis został opublikowany w kategorii behawioryzm, Variae i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Łaska buduje na naturze czyli o tym że Pan Bóg działa jak chce

  1. Agnieszka pisze:

    Pamiętam jak się ucieszyłam gdy po raz pierwszy dostałam odpowiedź na e-maila. Pierwsze kontakty dotyczyły intencji na Mszę 😊
    A ostatnio mowa o rekolekcjach 😉

    Takich kapłanów potrzebuję w swoim życiu!
    By mieli czas wysłuchać nawet najgłupszego problemu i by głosili mi Jezusa.
    Każdorazowe odpisanie, proszę księdza, jest niezwykle cenne. Raz przez posługę kapłańską dwa przez pochylenie się nad człowiekiem i wysłuchanie i odpowiedź w potrzebie.

    A ja mogę się rozpisać 😉 ale zakończę na dziś.
    Niech Cię Pan błogosławi i strzeże

    Polubienie

  2. Ewa P. pisze:

    Na pewno internet nie zastąpi kontaktu z żywym człowiekiem.(Choć i na spotkanie z Księdzem można ;liczyć ), .Tu wygladało i też wygląda inaczej. Słusznie ktoś nazwal „izbą przyjęć”, ponieważ człowiek potrzebujacy pomocy jest wspierany, kierowany, otoczony opieką..W sieci potrzebującemu łatwiej otworzyć się, opisać swój problem.
    Dziś internet to podstawowe narzędzie pracy dla wszystkich. Dla niektorych jedyne okno na świat.
    W trudnej dla mnie sytuacji jeden z księży powiedział:: wciągam na listę potrzebujacych tego samego- czyli modlitwy, pomyślalam sobie to jak długie te listy mają Księża
    Zatem należy spełniać prośbę Księdza i
    „Aby to sprawniej poszło, proszę o modlitwę: autorkę pytania i wszystkich to czytających.”

    Polubienie

    • Ks. Marek pisze:

      Tak, to prawda. spotkanie to spotkanie, nic go nie przebije. Jednak trzeba sie jakiejś cumy wpierw chwycić, by potem wciągnąc się/dać się wciągnąć, na brzeg, czy do szalupy ratunkowej.

      Polubienie

Proszę, wypowiedz się

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.