Panowie! Chłopy! Wypłakaliście się! Dobrze! To teraz do roboty!

Mam serdecznie dość tego jojczenia na Palikota, na wybory do parlamentu, na płacze, że teraz to tylko już nas IV (czy ewentualnie V) rozbiór Polski nas czeka, europeizacja, sodomizacja i nie wiadomo co tam jeszcze! Jeśli my tak będziemy podchodzić do życia, to wtedy nie są z nas chrześcijany, tylko Murphy`anie. Kogo my słuchamy? Kto nam Bogiem i Królem? Murphy czy Chrystus Pan?

Pierwszy mówi (Murphy):

Jeżeli coś może się nie udać – nie uda się na pewno.

Drugi natomiast:

Oto nadchodzi godzina, a nawet już nadeszła, że się rozproszycie – każdy w swoją stronę, a Mnie zostawicie samego. Ale Ja nie jestem sam, bo Ojciec jest ze Mną. To wam powiedziałem, abyście pokój we Mnie mieli. Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat”. Jana 16, 32-33

Dotąd, przez 3 dni to same porażki zaliczyłem w życiu, dumając jak tu dać upust swojemu niezadowoleniu. Skutek: potraktowałem kogoś bardzo boleśnie i zupełnie obok Ewangelii. Ba! Całkowicie wbrew Niej! Teraz potrzebuję masę czasu, by to odbudować.

Don Turbitt dał wczoraj wykład, w kilku zdaniach, jak i co robić. Zwłaszcza, jeśli jest się facetem: nie można patrzeć TYLKO i WYŁĄCZNIE na TERAZ! Nie można pozwolić sobie na to, by nieprzyjaciel ukradł nam nadzieje!. Skradziona nadzieja zabija wiarę, a wtedy Bóg nie może działać. Prawdziwy mężczyzna, Boży mężczyzna patrzy dalej: przegrana motywuje go do zmiany taktyki, przegrupowania, by móc przeprowadzić wreszcie skuteczny szturm!

PANOWIE!!! BUDZIMY SIĘ!!! Koniec z myśleniem o tym, czego nie mamy! Na BOGA! Czas zrobić użytek z tych darów, zasosbów, którymi dysponujemy!

Na początek kilka propozycji:

1. Bierzmy Różańce w garść i się módlmy

2. Spotykajmy się i rozmawiajmy o tym, czym żyjemy

3. Wyzbywajmy się bierności: wymagajmy od siebie, by mieć prawo wymagać od innych

Informacje o Ks. Marek

Jestem w drodze do wolności. Zapraszam chętnych do towarzyszenie w tej podróży,a przy okazji także do dzielenia się doświadczeniami trudu dążenia do wolności.
Ten wpis został opublikowany w kategorii behawioryzm, Formacja Sumienia, Fronda, Rebelya, Variae i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Panowie! Chłopy! Wypłakaliście się! Dobrze! To teraz do roboty!

  1. rafal41 pisze:

    Witam,milo poczytać księdza teksty…Ja już się wyplakałem,dwa lata po rozwodzie.żona znalazła sobie nową milość,a mi mowiła,że robi to dla dzieci,he.No cóż,jej wola…moja wola jest inna,mimo pokus ciągle sam,chociaż z Bogiem w sercu i…od mca córka postanowila ze mną mieszkać,więc jestesmy rodzicami z jednym dzieckiem,syn z żoną.To już duże dzieci/18lat córka,20lat syn/.Mam dla kogo żyć…Pozdrawiam…i chetnie bedę czytał rozważania księdza.

    Polubienie

    • Ks. Marek pisze:

      Choć to wszystko trudne i bolesne, to jednak jakieś zwycięstwo jest. Cieszę się, że znalazł Pan lekturę w moim blogu. Pewnie nie jednego od siebie możemy się wzajemnie uczyć, co daj Panie Boże Amen!

      Polubienie

Proszę, wypowiedz się

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.