Dzienne archiwum: 15 czerwca 2020

Z pamiętnika wiejskiego proboszcza: prognozy farorza na Kościół post-pandemiczny

Rozmawiałem dziś z Panem Romanem, który użytkuje parafialną łąkę. Mówi mi, że nie ma jak sianokosów ogarnąć. Co z tego, że skoszone, jak nie schnie, bo co i rusz popada. Mówi, że deszcz będzie lada moment. Patrzę na pogodę w … Czytaj dalej

Oceń ten wpis:

Opublikowano behawioryzm, Biblia, Dzieje, Puncta, Słowa o Słowie, Słowo | Otagowano , , , , , , , , , , , , , | Dodaj komentarz

Pan wprowadził Adama w głęboki sen, czyli o tym, jak zostałem księdzem.

Tytuł to wcale nie żart. Wczoraj właściwie dopiero jakoś mi się to unaoczniło, w kontekście czytań mszalnych, które zbiegły się jednocześnie z moją siedemnastą rocznicą święceń kapłańskich.  Tak jak wczoraj moim Parafianom, tak dziś Wam, chcę troszkę o tym opowiedzieć. … Czytaj dalej

Oceń ten wpis:

Opublikowano Biblia, Dzieje, Słowa o Słowie, Słowo, Variae, Życie Duchowe | Otagowano , , , , , , , , , | 2 Komentarze