Taki głupi test?

Na fakultetach dotyczących efektywnego uczenia się robiliśmy test, który miał sprawdzić, jaki styl uczenia się do danej osoby pasuje. Wymienione były cztery style: wzrokowiec, słuchowiec, dotykowiec i kinestetyk. U mnie przebił się dotykowiec. Myślę więc sobie, że to taki głupi test, ja przecież jestem wzrokowcem. Prowadząca omówiła jednak dokładniej, który styl, ma jakie cechy charakterystyczne i, faktycznie, znalazłam w sobie sporo z dotykowca.

Bóg mówi różne rzeczy, zaprasza do Miłości, pokazuje drogę. Nieraz wydaje mi się jednak, że to takie nieżyciowe i w ogóle bez sensu. Tylko może nie do końca wiem, o co Mu chodzi. Boskiej perspektywy oczywiście nie widzę (naturalna sprawa, Bogiem nie jestem), a jakoś ciężko też tak po prostu zaufać, gdy ja nie widzę w tym, co On mi proponuje, żadnej logiki. Wydaje mi się, że to głupoty, a nie wiem, jakie szczęście Bóg chce mi dać przez Swoją naukę, do czego mnie prowadzi.

Jezu, naucz mnie naprawdę ufać Tobie!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Jubileusz Miłosierdzia, Modlitwa i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Proszę, wypowiedz się

